TRADYCYJNA POCZTA

  • urodzinowe / świąteczne życzenia:
    - w formie tradycyjnej pocztówki / listu podpisanego przez pracowników mogą sprawić wielką radość i zaskoczenie
    - obecnie stanowią niemalże niespotykaną rzadkość, nieco już zapomnianą formę kontaktu, odesłaną do lamusa. A przecież to, co stare, wcale nie oznacza, że jest złe!
    - właśnie dlatego uważam, że wręcz powinno się wrócić do tradycyjnej poczty! Jest to jedna z nielicznych form utrzymania relacji, która w żaden sposób nie ingeruje w życie codzienne naszych Gości, nie rozprasza, a otrzymana może stanowić ładną pamiątkę lub ozdobę biurka na przykład na czas świąteczny. A na pewno stanie się miłą niespodzianką.
    - toteż jeśli tylko posiadamy adres naszego Gościa (choćby z faktury) możemy spróbować w ten sposób przypomnieć mu o sobie.
  • oferta specjalna na ładnej papeterii:
    - tradycyjna poczta to również okazja do wysłania specjalnej oferty w ładnej oprawie.
    - skierowana może być w głównej mierze do osób starszych, które na pewno docenią nasze starania :)
    - ale i do młodszych, których zaskoczymy tą formą kontaktu.

 


NOWOCZESNE TECHNOLOGIE:

  • Facebook / Google+ / Twitter / Pinterest / (…)
    - to tylko niektóre z możliwości kontaktu z Gośćmi.
    - poprzez nasze konta społecznościowe również możemy informować o promocjach dla Stałych Gości i nowych ofertach oraz składać świąteczne życzenia szerszemu gronu.
    - warto więc zdobywać nowych „obserwatorów” / „fanów” naszych internetowych poczynań poprzez np. umieszczenie odnośnika do FB lub G+ na naszej stronie internetowej lub w stopce maila.
    - możemy też zachęcić Gości do „lajkowania” naszych kont społecznościowych w zamian za jakiś bonus.
  • SMS / Czat / Skype / (…)
    - dlaczego nie..? Jeśli tylko mamy możliwość lub Goście nawiązali kontakt z nami właśnie w taki sposób, to my również możemy po zakończonym pobycie przesłać informacje w ten sposób.
  • nasza własna strona internetowa
    - jeśli wykorzystaliśmy już wszelkie powyższe wskazówki skupmy się na naszej własnej WWW
    - niekiedy zapominamy o aktualizowaniu informacji, a przecież właśnie na naszą stronę wchodzą zazwyczaj Goście, którzy już u nas byli, aby na przykład pokazać znajomym, gdzie się zatrzymali tudzież po prostu polecają nas bezpośrednio innym, którzy właśnie na naszej stronie powinni znaleźć najważniejsze wiadomości. Warto o tym pamiętać :)

 


Myślę, że w temacie kontaktu z Gościem hotelowym po zakończonym pobycie to byłoby na tyle. Jeżeli będę chciała coś dodać, to nie omieszkam poinformować Was o tym przez FaceBooka – czekam również na propozycje urozmaicenia kontaktu z Gośćmi z Waszej strony :)